lördag 12 februari 2011

Lördig lördag


Nä, sådär vinterdeppig som jag kände mig igår och har känt mig från och till hela vintern är verkligen inte en skön känsla. Igår var nog sömnbrist och dåligt med mat en stor bov i dramat också. Roberts flyg var försenat men när han väl kom hem hade jag gjort pommes med aioli och redan efter några tuggor var jag på bättre humör. Och nu doftar det kaffe i köket, min karl gnolar lite i duschen och det är sol ute, så just nu är det lätt att hålla deppigheten borta. De hörde förresten aldrig av sig från audition igår... Men jag förväntar mig ändå ett nej så det var kanske lika bra. Happy lördag allihop!

1 kommentar:

  1. Deppigheten grundar sig nog i särboförhållandet..Vi levde ju så i 6 år av 9. Det sög fett. Söndagarna gick åt att ha ångest. Nä fy sjutton.

    Ha en solig fin lördag!

    SvaraRadera