onsdag 23 februari 2011

Som hemma fast ändå inte


Åh vad störigt det är när man skrivit ett inlägg som försvinner. Igår skrev jag ett långt inlägg om Umeå, där jag bott i två år och dit vi var på väg igår, men allt försvann och jag blev arg. Vi är fortfarande här i Umeå och det är alldeles härligt och vackert men också konstigt och lite coolt. Tänk att jag har bott här. I två år. Och varit sambo. Och fått de bästa vänner i världen. Nu är vi här på jobb. Jag har hunnit rätt mycket idag men inte bara roliga saker. Det tråkigaste var när jag precis missade bussen till Skellefteå där jag tänkte besöka min fantastiska fina mormor. Vi ska strax sova vår andra natt på det underbara Hotell Pilen. Det känns nästan som att vara hemma fast på turné. Men jag saknar min karl. Mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar