måndag 23 februari 2009

Veckans top 5, vecka 8

Den här veckan har varit både jättebra och väldigt tuff.
En händelse en natt mitt i veckan var oerhört obehaglig och hemsk och den har haft följder som varit väldigt svåra att hantera. Nu är bearbetningsprocessen igång känns det som, men jag kan inte skriva om det mer utförligt än. Veckans dislike är alltså inte helt 100% eftersom detta skulle upptagit hela listan egentligen, nu är det inte med alls. Detta vill jag ha sagt mest för att jag själv ska komma ihåg det när jag ser tillbaka på det här nån dag i framtiden.

Har även valt att inte numrera listan idag. Allt kommer på samma plats.


  • Tv-mys med Andreas, Nicole, Linn, Alexander, Fares och Alida. Och popcorn och mums-mums (3 paket för 26spänn!)
  • Fika x2 m Lillan
  • Att träffa Camilla o Rune
  • Förfest m alla tidigare nämnda härliga människor samt öl på Roxy med Yai-Li.
  • Oväntat stöd från bekanta
  • Ok... det blev 6 punkter för att väga upp lite: Att leva dekadent ett tag. Med alla tänkbara onyttigheter och alkohol flera gånger i veckan. Ibland behövs det.

Dislike of the week:

  • Att komma till trista insikter
  • Att ge upp en relation
  • Att känna sig ensam
  • Att jobba bakfull (men detta kan va liite skönt också...)

1 kommentar: