måndag 16 februari 2009

Veckans top 5, vecka 7

  1. Fika på la Petite France på Kungsholmen. Superservice, bra priser, underbara bakverk och sällskap av Lillan, Erika, Charlie och Isa.
  2. Harriet och Oskars spontana besök.
  3. Buddy Holly på Göta Lejon med Marc
  4. Lösgodis och Toblerone
  5. Nashipäron och apelsiner

Bubblare: Ett litet jobb jag fått som ska göras på torsdag.

Dislike of the week:

  1. Att missa Hillbilly-partajet
  2. Hosta
  3. Att inte bli frisk
  4. ATT INTE KUNNA TRÄNA!

2 kommentarer:

  1. Okej... jag ger upp! Här bjuder man på galapremiär, champagne, kändisar, Kisti Tomita och gott sällskap och vad belönas man med! En TREDJE plats! Vad ska jag behöva göra för att ta en första plats... blir brädad av tjejen med polare över kaffe... jag får väl vara glad att inte komma efter Toblerone... fy fan. God natt.
    PS Jag är inte bitter.
    "Marc"

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, mitt hjärta! Du är aldrig någon tredjeplats. Egentligen borde jag göra dessa listor utan nummer... Du har faktiskt rätt. Du borde vara på förstaplats! Däremot kan jag inte hjälpa att du kallas Marc... Man kan inte välja sina smeknamn, jag kan tyvärr inte heller välja ditt smeknamn. De bara KOMMER till en. Ok? Puss o kram

    SvaraRadera