söndag 22 februari 2009

Får får får

Nu har jag blivit 4-utmanad, av undersköna fröken Isabelle. Here it goes...

4 favoritprogram (på tv gissar jag):
  • So you think you can dance, den amerikanska versionen
  • Top Model
  • I Mumindalen
  • Sex and the City

4 saker jag gjorde igår:

  • Sorterade ALLA mina ekonomiska papper och satte in i en pärm med ett lättöverskådligt register (har varit livrädd att bli anmäld till lyxfällan, men nu är det ordning på torpet... let them come)
  • Städade, rensade och gjorde om massa saker hemma
  • Hade en lång förfest med Hannah, Emelie Sahlén, Briggert, Simon Persson och Camilla o Rune (äntligen på besök från Köpenhamn). Det blev mkt onyttigheter men fett goda drinkar.
  • Blev bjuden på 2 öl på Imperiet av Camaron som tydligen jobbar där, passade min plånbok alldeles utmärkt.

4 saker jag ser fram emot:

  • Sommar och värme
  • Att få krypa upp i mammas knä när hon kommer hem från Skellefteå, och bli klappad på håret.
  • Att få en bebis
  • Att allt löser sig

4 favoritrestauranger:

  • Bakfickan i Åre
  • Ett superduperlitet ställe på Thong Nai Pan. Hette nog inget... var typ som ett vardagsrum...
  • Judit&Bertil
  • Sonjas Grek

4 saker jag önskar mig:

  • Att vara lycklig
  • Att få göra det jag vill
  • Ett litet torp med en trädgård
  • Trygghet

Och nu ska man lägga upp en bild på den man fått utmaningen av. Här är vi i höstas på Isas avskedsmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar