fredag 13 februari 2009

Friday night...


...men såhär glad och berusad var det läääänge sedan jag var. Jag har såklart varit hemma hela kvällen eftersom jag ska jobba tidigt imorgon och fortfarande inte är kry. Istället har jag sett sista delen av De halvt dolda på svt play. Fruktansvärt jobbigt att se men helt och totalt briljant! Fantastiskt! Hoppas ni fick chans att se den också. Sen har jag köpt musik på iTunes store (känner mig mäkta stolt över att jag bidrar på lagligt vis till de fattiga artisternas små plånböcker). Lite Markus, lite Miss Li, lite Beyoncé och hela Lily Allens nya platta. Hon är så rolig och underbar. Kolla bara videon till nya the Fear och lyssna på den briljanta texten. Hon bara har det liksom. Imorgon är det Hillbilly-fest och jag har inte förberett mer än alkoholen. Typiskt.
Just det! Ikväll ringde min chefs man. Han kollar tydligen jobb till mig i Frankrike. Bara sådär. Han är lite galen den där dansken. Nu har han lovat nån snubbe att jag ska kunna flytande franska inom tre månader (fast jag ändå inte kan börja förrän tidigast i september...). Jo tjena, säger jag bara. Bara att börja plugga då.
À bientot et bonne nuit!

1 kommentar: