måndag 9 februari 2009

Feber undt fest

Nu är jag på jobbet med lite feber. Hade 39 grader igår kväll och 38,5 i morse. Funkar att jobba men är rätt seg i huvet och blir varm hela tiden. Imorgon är jag dock ledig o ska vila. Ikväll ska jag träffa brudarna för första gången på evigheter och det ska bli så jäkla gött. Synd att jag inte har nån kamera att fota med bara. Jag lever ju med min kamera :( Idag tackade jag ja till en fest på lördag som verkar bli så himla kul. Min kompis Fridas kille Erik fyller 30 och ska ha en fest på en båt vid Södermälarstrand med temat Hillbilly! Så jävla roligt! Ska väl försöka leta upp några snickarbrallor och en rutig flanellskjorta och boots och börja fiska hembränt i mina gamla hoods i Vallentuna... Skönt att ha nåt att se fram emot.

1 kommentar:

  1. Åh, jag ville ju vara med er i kväll, men kom hem för sent...=( Stackars dig som är sjuk... om det är många sjuka på Vila efter tisdag nästa vecka så kan jag hoppa in och jobba när som helst! Jag vill jobba med dig på Götis!!! Puss från isa

    SvaraRadera