tisdag 24 februari 2009

Finfina, underbara och söta...


är de här flickorna (nästan) alltid. Det blev den första semlan på året idag! Lillan o Charlie bjöd på hembakta som var alldeles ljuvliga. Fick dessutom hålla en bäbis på köpet. En supersöt liten David med tre tänder. Det är ju alltid nice.

Hade rätt ordentlig träningsvärk i magen och i kotletterna runt ryggraden efter träningen igår och efter semlan skyndade jag till SATS för att bättra på den. Nu ångrar jag mig lite. Stressade till body pumpen och var skakig i hela kroppen efter bara uppvärmningen... Det blev bara värre och värre och eftersom jag även glömt min vattenflaska var jag svimfärdig i slutet av passet. På väg till ICA kunde jag knappt gå och nu är jag mest orolig över att jag inte ska komma upp alls ur sängen imorgon. Skönt att vara tillbaka dock.
Nu kollar jag på Nyheterna om Kronprinsessans förlovning. De var gulliga tycker jag, även om monarkin är lite förlegad. Roligast var en snubbe från "förenade monarker" som tyckte att Victoria borde valt i första hand en Europeisk prins, i andra hand en Europeisk adeslman och i tredje hand en svensk adelsman. Att hon som nu valt en helt vanlig kille gick fetbort (ej hans ordval) tydligen. Herregud, säger jag bara! Vilka människor det finns. Fan, jag blir nästan arg när jag tänker på det!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du lägger upp så fina bilder Josie! Verkligen...
    Sicken tur att dom var goda semlorna!:)
    Pöss!

    SvaraRadera
  2. Hihi, men ni gör ju bara en rolig "grimassss" som på Charlottes avslappningsband. Ni är e sötaste jag vet och det vet du! Puss

    SvaraRadera