söndag 15 februari 2009

Kära hjärtanes...

vilken oromantisk Alla hjärtans dag. Men den var bra ändå. Hostat har jag gjort hela dagen på jobbet, men en grym lördag blev det ändå i butiken. Vi har fått så otroligt mycket fina vårplagg och med mig, Jonia och Lina på Götgatan var det inte bara roligt utan det gick väldigt bra också. På väg hem från jobbet kände jag dock att det skulle bli svårt att gå på fest i mitt tillstånd. Halsont, förkylning och hosta. Att det inte ger med sig! Ledsen och besviken över att missa det enda jag sett fram emot under veckan blev jag så otroligt glad när min kusin ringde och berättade att hon och hennes kille Oskar var i stan och skulle på en fest, men de hade tagit fel på datum och hade plötsligt inget att göra. Det var meningen kändes det som! De kom till mig istället och vi fick svulla i sushi och massa godis. Världens finaste Harriet och Oskar, ni räddade min kväll! Tack.

Nu hostar jag mer än nånsin men måste ändå upp och jobba imorgon. Ska bli skönt med sömn.

1 kommentar:

  1. jag vill också svulla i sushi o godis med dig o harriet o oskar, myschock!

    SvaraRadera