lördag 7 februari 2009

Burn in hell

Jag avskyr tjyvar. Hatar dem. Min fina kamera med ALLA bilder från den ljuvliga vistelsen i Paris är snodd. På planet hem, när man nästan är hemma liskom! Jävla idiotjävlar. Alla kort på Becka! Alla kort på staden; Sacré Coeur, Le Marais, le Louvre, solskeni parken, alla caféer, all second hand shopping, Jakob, Ida och Christina. Allt borta. Har varit på resande fot i mer än 11 timmar o inte ätit på 10. Ska göra det nu och sen kanskejag kan glädjas lite åt att jag faktiskt var där ändå.

2 kommentarer:

  1. Stackars dig!!!Fan ta den som stulit kameran..Antar att det är alla bilder från bröllopet me. Tycker synd om dig...Burn in hell tjuvjävel...puss kram Emmelie

    SvaraRadera
  2. ja, jävla tjuvjävel! men nu ska jag va glad igen. jag hade feberfrossa i natt o har jobbat sjuk idag så imorgon ska jag vara frisk till fika hemma hos dig! låter kanon! hann som tur var lägga in bilderna från bröllopet innan Parisresan så de är kvar! Ska väl läggs ut dem på fejjan snart! Pöss/ J

    SvaraRadera