lördag 14 maj 2011

Produktiv

Om igår var fredagen den trettonde är detta den produktiva lördagen den fjortonde! Klockan är tio i elva och hittills har jag:


  • Rensat ur min vintergarderob

  • Fördelat (nästan) alla mina kläder som fick plats i min stooora Malmbyrå så att de (nästan) fått plats i mina andra förvaringsmöbler

  • Hämtat kartonger på vinden att lägga vinterkläderna i

  • Lagat min dammsugare som behövde en rejäl rensning i filtret

  • Dammsugit litegranna

  • Rensat min "allt-som-inte-får-plats-någonannanstans-låda"

  • Tvättat och hängt tre maskiner och håller på med de sista två

  • Städat ur och sålt min Malmbyrå för 700pix! Och dessutom fått massa plats i rummet

Det är väl inte illa pinkat på en lördag? Dock är det rätt mycket grejer kvar att göra men de får jag beta av så gott jag kan! Jag är redan rätt nöjd!


Ledsen för detta lilla skrytinlägg... Men jag har röda veckan och då är det tillåtet att applådera sig själv var och när som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar