fredag 20 maj 2011

Hemlisch

Just nu håller jag på med en hemlig grej som är ganska fysiskt utmattande och jag vill bara gå och lägga mig hela tiden... Imorgon ska jag avslöja vad det är för något.

Strax ska jag dock gå och klippa mig. Det händer ca en gång i halvåret och jag får alltid skämmas och be frisören om ursäkt för att jag har så fult hår... Nu är det så slitet att jag ibland tror att nån har lagt kråkris (de torra kvistarna längs ner på granen som är så bra att elda med, ni vet?) bredvid mig på kudden. Ska bli SÅ skönt att bli av med det.

Kan inte fatta att det är fredag riktigt... Det är nog för att min helg är fullspäckad. Egentligen skulle man ju sätta sig ute i solen och ta ett glas rosé eller bubbel, men vi får se om jag orkar det. Vad är era fredagsplaner?

2 kommentarer:

  1. I Stavsjö ska det grillas hamburgare!
    Emil stack iväg med bilen och Carro ska ha tjejfest! Suttit i solen en stund, ska nog hälla upp ett glas vin nu! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har bäbisvaka...Sis har åkt till förlossningen...
    Jo, jag dricker bubbel också.

    SvaraRadera