tisdag 24 maj 2011

Liljekonvaljer, tv och nervositet

Åh, jag ÄLSKAR Stockholm och mitt kära Södermalm. Nyss var jag på promenad med min vän och granne Ida runt Årstaviken. Hon tog med mig på andra sidan vattnet där jag bara varit en enda gång förut och det var så fint att jag nästan dog. Vi plockade liljekonvaljer och förgätmigej och allt var så grönt och vackert att det inte kändes att det blåste en hel del.

Fram och tillbaka till Dalarna på en dag, det är inte varje dag, men jag måste säga att det kändes helt värt det. Vi har blivit bortskämda nu både igår och idag med riktigt fina publiker och utan dem vette sjutton hur jag hade orkat. Min axel har börjat värka lite igen och tillräckligt med sömn har jag inte lyckats få på år och dar känns det som. Idag var dessutom SVT och filmade lite korta inslag under föreställningen som ni kan se HÄR.

Nu är jag nervös för imorgon ska vi spela en sketch som vi aldrig gjort förut... Det kan gå lite hur som helst. Men jag är nog inte lika nervös som mina fina vänner Malin Molin och Hanna Roth som BÅDA två just nu är i fjärde och sista intagningsprovet på scenskolan i Malmö! Alla tummar hållna för er mina små grisar!

2 kommentarer:

  1. Grymt med GävleDala, var i Dalarna var ni och spelade? Victor är grym oxå! Och här om dagen gick jag min första runda vid Årstaviken, grymt vackert! Och snart kan du kalla mig gris, för det fötjänar jag så mycket som jag grymtar!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få se lite klipp från det du sysslar med utefter vägarna =)

    Det där borde mina elever få se!

    SvaraRadera