onsdag 11 maj 2011

Meeen haaaallååå?

Jamen asså, det var väl själva fan (mammas favorit svärord tror jag). Här går man och byter upp sig till en Iphone och så får man ett mess någon timma senare om att nummerporteringen inte gått igenom eftersom mitt abonnemang hos tele2 fortfarande är bundet i en månad till. Alltså herregud, min telefon faller sönder och jag har betalat dyra pengar i 23 månader för den, dessutom är det tydligen 3 månaders uppsägningstid TROTS att biindningstiden gått ut...

SUCK!

Men men, jag är inte känd för mitt tålamod och har jag nu gjort slag i saken och beställt det där eländet så ska jag banne mig ha den nu och inte om tre månader. Jag tänker alltså beställa om alltihop och köpa ut resterande bindningstid. So long Tele2 och sugig Ericssontelefon, hej hej Halebop och Iiiiifåååån 4!

Roligt att nu när jag kom hem var det ett inslag på Nyheterna att Sverige är det land i Norden som det är absolut svårast att byta telefonabonnemang i... Well, I believe 'em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar