fredag 13 maj 2011

Hej ersättningsbussen


Hej ersättningsbussen. Jag är ledsen, men jag hatar dig. Du är skumpig, kvav och långsam och jag måste byta i gullmarsplan för att komma ända hem. Detta är inget jag skulle uppskatta hos någon partner så du behöver inte ta det personligt. Jobbigt bara att vi ska behöva vänta till september innan vi gör slut. Jobbigare ändå är dock att din mamma och pappa tycker att 800kr i månaden är ett rimligt pris att betala för att slippa dig och åka vanlig tunnelbana igen. Jag tycker nämligen att din mamma och pappa är skyldig mig och alla som tvingats dejta dig minst 800 spänn i månaden i fyra år. Trevliga hälsningar / Josefin

2 kommentarer:

  1. Apbussar. Jag går till Gubbis istället. (eller tar bussen på morgonen och går hem)
    Ibland åker jag från Gullmars. Men 19 utan x för då kan jag hoppa av i Stureby och gå hem.

    Blablabla...

    SvaraRadera
  2. Jag är såååå glad att man cyklar i Vimmerby! Gruvar mig för första ledigheten jag väljer att åka hem på! BLÄ för bussarna!! Kan du inte cykla till jobbet?

    SvaraRadera