fredag 2 september 2011

September

Men åååhhhhh, jag har skrivit tre inlägg från mobben som inte kommit upp!!

Wtf!

Nu jobbar jag som en galning och har knappt tid att sitta ner och äta, men det är precis vad jag gör nu.

September välkomnar jag med öppna armar eftersom det kommer innehålla:
  • JOBB
  • Turné
  • SL-hat (ok, inget jag ser supermycket fram emot precis, men ändå en stor del av september månad)
  • Lite pussar och kramar hemma
  • Återseende av kära vänner
  • Politiskt engagemang
  • Goda tankar och snällhet mot mig själv (och andra i den mån det blir över ;) )
  • Rödvin eller bubbel och Mad Men i soffan
Japp, det här är både en förhoppning och en realistisk bild av vad den här månaden kommer att innehålla. Om jag hade kryddat hade jag väl slängt in daglig massage, lottovinster, träning, kakätartävlingar etc. men allt det kommer jag vänta med till oktober.

Ok. Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar