torsdag 15 september 2011

Var är vi?

I förrgår träffade jag tre av de bästa personerna jag vet och ett av de gulligaste barn jag någonsin träffat. Dagen efter, alltså igår, spelade vi i Lerum och sen for vi vidare till...


... staden där den här pojken står. Nån som vill gissa? Där käkade vi lunch och fortsatte sen i många timmar till den här staden:


Fint va?


De har ett slott!


Och det syns ju rätt tydligt på vädret att vi lämnat västra Götaland eller hur? Här i denna vackra stad har vi nu spelat en föreställning och ska strax sätta igång med andra! Det är väldigt lätt att ta sig till ett välbesökt sommarparadis härifrån eftersom det byggts en bro över vattnet... Vet ni var vi är?

5 kommentarer:

  1. Jag vet, mest för att jag läste Victors Fejjanstatus tidigare.. :) Lite fusk kanske?

    SvaraRadera
  2. Kalmar! Eller Kälmär som det låter i mina öron..

    SvaraRadera
  3. kan det vara Kalmar! Det är Kalmar!

    SvaraRadera
  4. WOOOOW BORÅS OCH KALMAR!!! Kalmar är snyggare än Borås känns det ibland...

    SvaraRadera