lördag 3 september 2011

Ostbricka och PMS-cravings




Igår firade jag lite att jobbveckan var slut (trots att jag typ ska jobba lite idag på ung utan pungs 30årsjubileum och åker på turné på söndag) tillsammans med Jonia och Robert. Egentligen har jag verkligen inte råd att lyxa till det överhuvudtaget den här månaden men både kropp och själ behövde en liten belöning och då blev det ostbricka och rödvin på Urban Deli.

Som tur var kom både Marcus, Tompa, Mikhailo och senare även Alex och hennes kompisar förbi. Nu när turnerandet sätter igång kommer jag inte hinna träffa mina nära och kära lika ofta och då är ju det bästa när man får träffa alla på en gång!

Nu har jag varit vaken i en timma och vet inte vad jag ska göra av mig själv riktigt. Om en halvtimma börjar melodikrysset... Kanske ska äta frulle innan dess. Typiskt att det enda jag är sugen på är mammas schwartzwaldtåeta eller möjligen en blodig biff... PMS någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar