söndag 11 september 2011

Världens snyggaste 30åring!




I fredags fyllde den här fantastiska pinglan 30 år! Nästa år har jag haft äran att känna henne i tio av dessa!

Fredagen gick i ett huj och jag hann med att svettas lite, bjuda Marcus på lunch, tvätta köksfönstren och sen äntligen få fira Emmelie! Vi åt supergott på Capri Due på tomtebogatan och fortsatte sen till Hornstull för mera firande. Som grädde på moset fick jag förutom Em och många trevliga människor äntligen träffa Lillan, Keba och Charlotte! Världsatrevlig kväll i världsatrevligt sällskap!

1 kommentar:

  1. Puss på dig kära vän! Ja, tänk vad tiden går. 10 år av finfin vänskap och härliga minnen. Dessa 10 år kommer utökas till många, många år till. Jag är så glad att du var med i fredags och att just du finns på denna jord:)
    Hör av dig när du är hemma igen så bjuder jag på fika och kaffe från nya maskinen.
    Kramar från tjejen i de röda skorna

    SvaraRadera