söndag 25 september 2011

Förra fredagen

Första gången på år och dar som jag bloggar från en dator. Vad skönt det är!

Den här veckan som varit har gått förbi i ett huj och mest har jag jobbat, men förra helgen hann jag med väldigt många trevligheter som jag tänkte dela med mig av nu. Vi börjar med fredagen...


Förra veckans fredag var alldeles ledig för både mig och Rob och vi började dagen med att gå runt i en hemlig trädgård där vi bor...

...det var så mysigt att vi fortsatte till en annan lite större trädgård, Djurgården.


På Rosendals trädgårdar var allt helt ljuvligt vackert och kålen växte för fullt.



Och höstkrokus. Vi hann precis in i handelsträdgården och köpte många fantastiska blomlökar att sätta i kolonilotten. Det kommer bli en magisk vår. Förhoppningsvis....

På ett träd på Djurgårn är det nån som har ristat in det här... Vi har valt att tro att det är för vår skull.


På kvällen snodde jag och mina finaste kompisar ihop en taco-knytis-kväll hemma hos mig. Det blev så sjukt trevligt, men jag ville nog prata med alla på en gång och det går ju inte så bra. Hoppas vi får catcha upp ännu mer snart.


Emmelie, Lillan, Ida och Moa var här.



Och kära Alex också.


Och Isa som jag inte sett på hundra år kom med sin söta kusin.


Hur söta är de inte? SJUKT SÖTA!

Det var alltså förra fredagen, jag ska försöka lägga upp resten av helgen också! Ps... ÄNTLIGEN har jag kunnat publicera alla era fina kommentarer! TACK för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar