fredag 30 september 2011

Dagen innan

Omg omg! Idag är sista dagen jag har möjlighet att bli medlem i club 27... Tråkigt att behöva knarka ihjäl mig... Har inte riktigt koll på var jag ska vända mig för att få tag på sådana varor heller så det alternativet är rätt kört... Bilolycka skulle väl iofs funka eftersom vi är på väg från Malmö nu, men ändå inget som lockar i nuläget...

Tror jag skiter i den där klubben och välkomnar istället min 28årsdag med öppna armar.


Min sista dag som 27åring började i sköna sängen på Mayfair Hotel, fortsatte med morgonjogg i Kungsparken, världens mysigaste hotellfrukost och sen två föreställningar. Vi i ensemblen var fruktansvärt trötta i kroppar och själar efter denna arbetsvecka men ändå blev det två riktigt lyckade spelningar för gulleungdomar innan det var dags att riva och packa in i bilen.


Här kör Sveriges finaste ensemblemedlemmar Victor och Minik en äkta politikerhälsning. Eftersom Vics ska stanna i sin hemstad Trelleborg över helgen ska Minkan köra HELA vägen från Malmö till Stockholm (ingen av oss brudar har körkort. Pinsamt). Då har Victor köpt ett "survival kit" till Minik med massa godsaker, energidryck och frukt. Awww bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar