söndag 10 juli 2011

My first time

Ok gänget, nu blir det fler imaginära mödomshinnor spräckta här på en gång. 1. jag bloggar från min iphone 2. Jag bloggar från min iphone i Amerikat 3. Jag bloggar från hotellobbyn och inte rummet eftersom det bara är här nere wi-fi funkar. Vi har just kalasat på två bakelser från Magnolia Bakery (ni som kan er sex and the city blir kanske lika glada som jag över att det finns) och varsin islatte från starbucks. Igår åt vi faktiskt middag på en japansk restaurang som Carrie åt lunch på i ett avsnitt av satc och självaste Michael Jackson tydligen också käkat på.

Hettan håller N.Y. i ett stadigt grepp men jag klagar inte alls faktiskt. Det är underbart att kunna gå utan en en tunn kofta hela dygnet! Skickar iväg det här nu och ser om det funkar. Puss så länge!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:N.Y.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar