torsdag 28 juli 2011

Aloha!

Vet ni vad? När vi kom till Honolulu igår så regnade det. Hela dagen nästan. Jag var ledsen och alla andra med, men ingen låtsades om nåt riktigt... Dock tror jag att alla tänkte samma sak. Typ: NEEEEEEEEEEEEEJ, fucking hell noooooo!

Som tur var sprack det upp idag på förmiddagen och vi har legat på bastmattor på stranden ända tills huden sa ifrån. Nu chillar jag och mina syskon i skuggan vid poolen och har det rätt så fantastiskt bra.


OBS! Den röda tonen på min mage kan inte alls liknas vid en bränd gris. Inte alls. Jag skulle snarare kalla den klädsam och uppseendeväckande vilket är ytterst trendigt i dessa kanariefärgernas glansdagar.

2 kommentarer:

  1. Vill se er i bastkjolar och blomsterkransar om halsen! Britt

    SvaraRadera
  2. Oh! Med den vackra magen gör väl inte ett öra så ont?

    Krya!

    SvaraRadera