måndag 25 april 2011

WT


Tillbaka på Arlanda. Ska vänta här ett tag tills Roberts plan till Malmö går. Helgen har gått på tok för fort! Jag älskar Berlin mer än någonsin. Bakom mig sitter två brudar som kommer någonstans söderifrån. Typ Skåne. De hade passat mer än någon annan på klubben White Trash... De skulle fått VIP-kort t.o.m. På de tio minuter jag suttit här har jag hört många oförglömliga uttryck som "du är ju helt jävla dum i huvet, du är ju helt impotent!", -"jag har typ fått ådror på armarna, så jävla äckligt" -"jamen det har ju mamma med" -"jamen hon är ju för fan 45" (att tjejerna var typ i 20-årsåldern gör detta ännu roligare). De har rökt två cigg var och bråkar nu högljutt om vem som egentligen tog strypgrepp på vem på en fest i helgen. Ännu en grej som är bättre med Berlin: om folk är puckade så fattar jag ändå inte vad de säger och slipper förfasas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar