fredag 8 april 2011

Ont det gör ont

JAG SAKNAR MIN KARL! Alltså distansförhållande när man ska ha med SJ och svenska flygbolag att göra är inte att rekommendera. 2000kr är liksom inte riktigt rimligt att betala för en tur och returbiljett Stockholm-Malmö tycker jag... För 2000 kr flyger jag och Robert fram och tillbkaka till Berlin. För 1400 kr bor vi 4 nätter i Berlin. Hur kan det då kosta 2000 för EN person (som dessutom är rätt fattig) den ynka sträckan Stockholm-Malmö? Just nu saknar jag Robert med varje fiber i kroppen. Men jag har helt enkelt inte råd den här helgen. Istället ska jag vara hemma och försöka träffa lite kompisar och kanske fixa lite hemma. När jag blir vuxen på riktigt ska jag starta ett företag som låter kärlekspar som lever på olika orter åka billigt till varandra VARJE helg. Ska fila på lite idéer....

2 kommentarer:

  1. Men gumman då, vi får hoppas på sol och fint så du kan få har en fin helg här! Jag var ute och cyklade idag, helt fantastiskt!

    Har du Ikea Familykort? I så fall kan du hitta billigare biljetter här http://www.malmoaviation.se/ikeafamily

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag saknar dig älskling. Mycket mycket mycket.

    SvaraRadera