onsdag 13 april 2011

Hemma en sväng

Vad hände egentligen på Åland? Ja, förutom att vi körde tre föreställningar, träffade massor med supergoa ungdomar och vuxna, var med om det kanske bästa arrangemanget, spelade in tre radiointervjuer, åt gott och körde allt vi hade så gick vi upp galet tidigt och spelade vår första föreställning redan halv nio på morgonen (svensk tid, Åland kör ju finsk tid alltså +1h). Tre dagar i rad var vi uppe innan fem och även om vi bara tog färjan hem idag så var vi rätt slut. Tyvärr har jag inte orkat så mycket idag utan mest sovit sedan jag kom hem, men en trevlig träff i Hornstull med Lillan, Keba och Marcus orkade jag iaf med och sen tog jag en välbehövlig promenad hem. Jag borde ju ha städat... Det behöver man alltod göra när man kommer hem från turné, men jag orkar helt enkelt inte. Det får räcka med att jag tvättar nu. Städningen får jag väl ta tag i efter påsk någon gång. För i påsk åker vi ju till Berlin, och där tänker jag då inte städa ett jota. Nu ska jag ta min trötta lekamen och göra mig i ordning inför ännu en natts sömn med tidig uppgång. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar