torsdag 21 april 2011

Mot: Kolhydratveckan



Här sitter jag, den usla bloggerskan, i mitt kök med morgonsol och undrar vad jag behöver med mig till Berlin.






Om några timmar far vi. Åh, vad det är efterlängtat! Lillan, Keba och Marcus är redan där och på fredag kommer en hel drös till med godbitar.






Det är ca 23 grader i Berran nu, men jag har typ glömt hur det är när det är så varmt... Vad behöver jag med egentligen?






En sak vet jag dock... Det blir inga fodral (äger iofs inget sådant...). En resa till Berlin brukar kunna kallas kolhydrat-resan då kosten i princip enbart består av öl och bretzels (varma, stora, saftiga brödkringlor med grovsalt mmmm). Och i detta väder kommer väl glasskonsumtionen att öka en hel del också...






Ok. Dags att ge sig på resväskan.

1 kommentar: