tisdag 5 oktober 2010

Ömkligheten gör ett inlägg

Alltså detta kan inte vara meningen! Jag har just nu så ont i det här dumma såret att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det gör så sjuuukt ont. Jag har pratat med sjukvårdsupplysningen tre gånger idag, vilket måste vara rekord för mig. Jag brukar aldrig ringa dem annars, men jag har inte vetat vad annat jag ska göra.



Blir inget jobb imorgon heller för nu kan jag varken sitta eller stå utan att grimasera illa och då har jag ändå tagit två alvedon och en ipren på en gång.



Sjukvårdsupplysningen har varit väldigt snälla och sagt att det gööör ont och att jag inte får ta ut tamponaden som håller såret öppet än för då kan det bli ännu värre. Just nu kan jag inte föreställa mig hur det skulle kännas, men jag går på deras linje för jag har ingen lust att undersöka saken.



Alltså, det är ju det sämsta stället att ha ett sår på! Troskanten skaver, och ja, jag måste ju ha underbyxor så att jag inte kleggar ner mina mjukisar. man kan varken sitta eller ligga utan att det gör gaalet ont. Ställer jag mig upp och går så skaver det ännu mer! Åhhh, snälla gode Gud! Låt detta vara över snart!

4 kommentarer:

  1. Men hur...hur kissar man då liksom..? Gaah, vilket öde!! Stackars!!

    SvaraRadera
  2. Nämen guuuud, din stackare! Jag lider med dig och hoppas att tiden går fort och att såret läker ännu fortare. Snart är det bra igen, håll ut!! Tänker på dig! Kärlek!
    /Larsson

    SvaraRadera
  3. Men din stackare. Jag lider verkligen med dig. Har en kompis som haft exakt samma sak fast på en bygdläpp. Om det känns bättre för dig att veta =(
    Kämpa på.
    /Bella

    SvaraRadera
  4. Har en kompis som råkade ut för exakt samma och det var på grund av rakning. Hon kan aldrig raka sig igen... Inte den pepp du ville ha kanske, men trösten är att det är jätte vanligt tydligen. Eller det kanske inte var nån tröst, jag är inte så bra på det här...
    Håll ut, det blir bättre! Kram

    SvaraRadera