fredag 29 oktober 2010

Magont

Aaaahhhh, jag blir knäpp. Nu är jag plötsligt kallad till audition i Helsingfors. NÄSTA VECKA. Ojojojoj, jag vet inte vad jag ska sjunga, OM jag ska åka eller ifall jag ska strunta i det. Usch, jag vill inte åka oförberedd, men inte heller bara skita i en bra möjlighet. Ojojojojoj, vad ska jag göra.... Och jag sätter mina kollegor i skiten när jag är borta en hel repdag. Jäkla skit. Varför kunde jag inte fått reda på detta lite tidigare?! Magont är bara förnamnet.

3 kommentarer:

  1. Kör nu! Håll inte på och tänk efter för mycket.

    SvaraRadera
  2. Du som repade nytt om och om igen i Jakten på Julia och framförde allt med bravur! Detta kan väl inte vara något omöjligt för dej.
    Du som "Kristina" och Robert som "Robert" tillsammans i Helsingfors! Det låter väl toppen.Britt

    SvaraRadera
  3. Oj, du kommer bli så bra på det här med att fatta svåra beslut. Du får ju öva på det hela tiden! Oavsett vad du bestämmer måste du komma ihåg det här erbjudandet! Det är ju hur kul och bra som helst att du får chansen. Mig har de inte ringt liksom...
    Jag tycker du är fantastisk, men det vet du ju redan.
    Puss

    SvaraRadera