måndag 25 oktober 2010

Bra rutiner

Åååååh, vad jag tycker om den här flickan. Det var så sjukt längesen vi sågs, men nu ikväll satt hon plötsligt i vårt kök och det var så fint!

Jag hann precis hem till strax efter sju och vi möttes utanför ytterdörren jag och Siri. Som tur var hade Robbie skött hela markservicen hemma och vi åt supergoda veggotacos och perfekt kladdkaka och hade det allmänt mysigt.

Tänk vad roligt det är att man kan lära känna en person på en kort tid som blir en sådan fin vän. Vi pratade om hur tråkigt det är att man inte umgås mer med varandra i Stockholm, men just den här hösten känner jag att vi är på god väg att skapa bra rutiner om motsäger just det. Mera hemmahäng!

Bilden på vackra Siri har jag helt sonika snott från Facebook, precis så omoraliskt och obehagligt som vore det Mark Zuckerberg himself som skrev denna blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar