måndag 4 oktober 2010

En helt vanlig måndag


Idag äter vi potatisplättar med frukt och bär till frukost. Robert har nyss vaknat, själv har jag varit vaken sen kl fem. Sedan dess har jag hunnit åka till Södersjukhusets akutmottagning, sitta i väntrummet, bli inkallad. Fått klä av mig brallorna och sitta i den där trevliga stolen och spreta med benen. Klätt på mig igen. Pratat med den unge, manlige doktorn (så klart). Klätt av mig igen och spretat med benen igen. Fått behandling med spruta, skalpell och saltlösning - AJ! Och slutligen fått ett bandage och kunnat ta bussen hem. Väl hemma kollade jag på Kajsa Kavat på dvd, städade, diskade och gjorde plättar... En helt vanlig måndag med andra ord...

5 kommentarer:

  1. Men herreguuuud..! Alltså, det kan du ju kanske inte skriva i bloggen, men...vad är det för fel..? Hoppas du mår bra nu i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå se Kajsa Kavat!

    SvaraRadera
  3. Oj,aj,usch, vad blev du behandlad för?


    Sen har jag upptäckt att varje gång jag tittar in på din blogg så får jag spam, har du hört det från fler?


    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har just klämt i mig två stora skålar fruktsallad, och en massa chokladbrowniepudding men det är skrikande tomt i just potatisplättsmagen. ser så gott ut! Ni var söta idag. Puss

    SvaraRadera