måndag 25 oktober 2010

Häftpistoler och sociala nätverk

Jorå, the Social Network är en sevärd film men inte en film jag kommer att se om. Väldigt intressant att se historien bakom Facebook, men det stannar liksom där. Justin Timberlake är grym i rollen som Napsters grundare och det var roligt att se Rooney Mara som ska spela Lisbeth Salander i en liten roll. Hon var också grym.

Sen vi kom hem har vi ätit massa frukt och jag har fortsatt mitt projekt att klä om en fotpall vi har här hemma. Det gick alldeles strålande tills häftpistolen slutade funka och jag i ilska råkade ha sönder pallen. Well, well. Det blev ingen större skada, men jag kanske borde gå en anger-management-kurs?!

Imorgon ska vi spela i Eskilstuna. Ska bli skoj om jag är lite friskare. Känner mig slut i huvudet av förkylningsäcklet.

Ok. Nu är det dags för sängen.

2 kommentarer:

  1. eeeeeh......min häftpistol?
    /
    m

    SvaraRadera
  2. Eeeeeehh, ja. MEN sså det var fotpallen som gick sönder och inte pistolen :) PUSS

    SvaraRadera