måndag 26 juli 2010

Make haste

Idag ska jag jobba i Gallerian. Passar bra att det inte är badväder då. Ska bli spännande att se ifall det sitter i ryggmärgen det där...

Igår när Becka kom hit åt vi hembakat rågbröd med chèvre och honung och såg BBC:s Pride & Prejudice. Inte den nya sugiga versionen med Keira Knightly alltså utan den RIKTIGA! Tre avsnitt hann vi se innan Becks var tvungen att gå hem. Sen kollade jag några avsnitt innan jag gick och la mig och klockan hann bli fyra. Trots det kom jag upp ganska tiigt för att hinna se de sista två avsnitten nu innan jobbet och det har jag nu gjort.

Jag vill OCKSÅ vara med i en kostymfilm producerad av BBC! Nu är det bara tre dagar kvar innan min egen Mr. Darcy kommer hem, men usch vad han fattas mig nu när alla i filmen har fått varann.

Tillbaka till faktumet att jag ska jobba idag. Det känns bra. Lite konstigt, men bra. Det är ju bara några dagar den här veckan och sen får jag ju min riktiga belöning i september, för då åker jag och Robert till solen och Egeiska havet. Såhär ser en av stränderna ut dit vi ska:
Det känns fett bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar