torsdag 15 juli 2010

Feeling hot hot hot


Jag känner inte igen min kropp. Eller så känner min kropp inte igen sig. Den här hettan gör att jag känner mig sjuk nästan. Jag orkar liksom inte träna ett jota och då får jag ont i ryggen, samtidigt är jag både hungrig och alldeles för varm för att äta. Och svetten rinner konstant.


Vi möblerade om i lilla lägenheten för några veckor sen och ställde sängen vid fönstret. Det är fint men på morgonen lyser solen rakt in genom det öppna fönstret och gör det så hett att jag mår illa. Vad jag inte förstår är hur min kära, underbara sambo kan ligga kvar helt oberörd - MED ETT DUNTÄCKE över sig! Detta kan inte vara normalt beteende. Ibland blir jag orolig att han strukit med på något sätt. Typ drunknat i sin egen svett. Börjat koka. Smält lite i hjärnan. Men inget av detta har turligt nog hänt - ännu.


Idag ska jag ta tag i lite fler viktiga saker. Det känns fantastiskt att ha rk och lust till att göra det. Något som fattats mig i flera månader. Men nu är jag hungrig på att GÖRA saker igen!


Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar