torsdag 11 november 2010

¤¤¤VARNING¤¤¤ Tråkigt inlägg

Voj voj. Jag är ledsen men den här bloggen har inte mycket nytt att berätta mer än att vi harvar vidare med vår föreställning Hjärta-mig. Från morgon till kväll håller vi på och vi är trötta och slitna men ändå rätt glada. Idag är det genrepsdag och vi har just haft ett genomdrag och ska strax repa det som behövdes tightas till innan vi kör nästa genomdrag.

Imorgon klockan 11.15 är det prempa och sen kan vi för första gången på många, många, många dagar andas lite innan det är dags för turné igen på söndag. It's a hard knock life men det är också alldeles, alldeles underbart.

På lördag, när jag är ledig önskar jag att jag hann träffa alla mina underbara kompisar, familjemedlemmar och annat löst folk och kramas och pussas med dem. Men det kommer väl antagligen bli sängläge och mjukisar istället... Vi får väl la se....

1 kommentar:

  1. Så roligt att du får hålla på med det du älskar att göra även om det tar musten ur dej! Du kanske är ledig på julafton? :-D Britt

    SvaraRadera