måndag 1 november 2010

Råggan


Rågsved. För några månader sedan visste jag inte ens var det låg och nu är jag här nästan varje dag. Vi har repat hela dagen och sen stannade jag kvar och sjöng min auditionsång för några kollegor för att komma över en jobbighetströskel. Det gick helt ok men jag var bättre i rösten igår. Är ganska nervös inför imorgon eftersom jag då ska sjunga kl tio på morgonen svensk tid. Jag åker hemifrån vid 05.00. Det kommer alltså hur det än går bli ett äventyr detta. Första gången jag är i Helsingfors dessutom. Ska bli spännande att se om det lever upp till Markus Krunegårds vackra beskrivningar.

4 kommentarer:

  1. Vinka åt mig vid hållplatsen innan =)

    SvaraRadera
  2. Du ar visst pa en turne genom min personliga forortshistoria! Forst B'sjon & nu Raggan = nastan hemma; aret jag jobbade i Sthlm bodde jag namligen i Hagsatra (och sjong i kor i Ragsved). Och en av mina basta vanner bodde i Ragsved i manga herrans ar. Wow, du ger mig ju varsta nostalgitripparna med vart & vartannat inlagg har. Keep it coming!

    SvaraRadera
  3. PS. LYCKA TILL!!!! Hals- und Beinbruch!

    SvaraRadera
  4. Sus: Will do ! :)

    Storkusin: Fan va konstigt att vi rör i samma hoods... Det enda som är störigt är att vi inte umgicks mer när du bodde här :/

    SvaraRadera