måndag 15 november 2010

Framtidsplaner

Jag är så trött nu.

Tre föreställningar av Hjärta-mig på en dag... Inpack och utpack i iskyla. Tidig morgon och sen kväll och samma sak imorgon.

Man är ju inte 20 längre ellr vad är det man brukar säga?

Tyvärr fick jag reda på idag att Robbie och jag inte kommer ses nåt på söndag som är den enda lediga dagen den här veckan. Jag längar efter honom. Och efter lite lugn. Som det ser ut nu så blir det först den 18 december som lugnet infinner sig. Innan dess är det turnéer och speldagar inplanerade 6 dagar i veckan.

Det har gått helt ok här i Ö-vik. Jag gillar att vara här och är glad att vi ska ännu längre norrut snart. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo här när det bakas bulle i ugnen. Inte just här men i Umeå kanske... Men det får inte bli än på ett tag.

Först så ska väl jag och Robert försökas ses överhuvudtaget de kommande månaderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar