onsdag 10 juni 2009

Denna dagen - ett liv

Idag, på min sista av två lediga dagar, har jag:
  • ätit mastodontfrukost med fantastiska personer
  • åkt till Västervik i en fin Volvo
  • ätit medhavda pannkakor med sylt vid en hamn
  • träffat en nybliven far
  • badat i havet
  • gjort akrobatiska konster vid ett slott
  • shoppat überbilligt på second hand, bl.a en afrikansk/finsk galen clownklänning och en drängskjorta
  • blivit lycklig och glad och trygg
  • gråtit en skvätt
  • ätit färskpotatis och sill till middag
  • spelat mexican train i vårt mysiga kök
  • fattat att andra har större problem än jag

2 kommentarer:

  1. Fattar du hur trendigt det är att åka i en fin Volvo - i alla fall i den internationella fjortisvärlden (där jag rör mig)Kolla till exempel in
    http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo/article4863379.ab
    eller sök på youtube på volvo +twilight så får du se. Och du vill förstås ha en såndär T-shirt med texten:
    ”Glöm en prins med en häst – jag vill ha en vampyr med en Volvo”. Fast det kanske inte var en überperfekt vampyr som skjutsade dig till Västervik?

    Cool Cat

    SvaraRadera