söndag 21 juni 2009

Snart faller löven, men i vilken stad?



Efter att ha sprungit igår och morgonpromenixat i morse var jag ganska trött hela dagen och beslöt, vid dagens slut, att spendera några sköna minuter i massagestolen som finns på mitt jobb. Det var en bra idé. 45 minuter senare var jag rätt ordentligt knådad.
Massagestolar borde finnas på alla jobb.

Nu undrar jag ganska mycket över vad jag ska göra i höst. Ska jag till Köpenhamn, till Paris, till Afrika eller ska jag stanna i Stockholm månne?


Måste söka jobb, men det är svårt så länge jag bor i Vimmerby. Allt känns lockande men på samma gång så avlägset. Hör ni om nåt skoj så får ni säga till!
Nu blev det just 2-0 till brassarna. Heja heja.

1 kommentar:

  1. Malmö har jag hört ska vara en ypperlig stad annars. Den har allt! Köpenhamn är också underbar. Resten av världen? Nä det känns bara så jävla 2008!

    SvaraRadera