måndag 15 juni 2009

Ett nytt inlägg---tjohoo

Nu är det lunch och jag har just svidat om från Borgmästarinnans sidenklänning till Lovis beiga linnemamelucker.

Det har äntligen blivit sol i Vimmerby efter flera dagar av grått och regn.

Min mobil har slutat fungera helt och hållet och jag vet inte när jag kommer få en fungerande sådan igen... Det är både skönt och extremfrustrerande att vara mobillös. Bra för mig att öva dock. Mobilen brukar vara min käraste ägodel och jag klarar mig sällan utan den mer än en kvart utan att få abstinens. Jag är ju ett sms-freak men ogillar att prata i telefon... konstig kombination kanske...

Idag är min sista jobbdag av fem och ikväll går jag på tre dagars ledighet. Det känns fantastiskt skönt. Jobbet är dock otroligt roligt fortfarande och jag har inte tröttnat alls än. Ikväll bär det iaf av til Uddevalla och Alexandras landställe. Jag hoppas på sol, bad, vin och relalalaxa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar