lördag 6 juni 2009

Premiären avklarad

Jaha, då ha vi haft premiär då. Efter ca fyra veckors intensivt och slitigt repande. Det gick över förväntan bra och det var riktigt roligt till och med. Nu vankas det premiärfest och jag ska sätta på mig min fina prinsessaktiga klänning som jag älskar. Skön kontrast till mina medeltida kläder jag kommer bära resten av sommaren.

Egentligen är jag så trött att jag vill gå och lägga mig, men det kommer nog bli skoj när jag väl kommer dit. Om två dagar får jag vara ledig i två dagar för första gången sedan jag kom hit. Kan inte säga nog hur mycket jag längtar efter det. Kroppen och rösten är fruktansvärt trötta, men nu är vi igång och arbetspassen är kortare än under reptiden. Hallelujah praise the Lord!

Ett glas vin kanske jag ska unna mig ikväll ändå... Jag är ju inte den som spottar i glaset i vanliga fall, men jag är rädd om rösten i år... Jaja, fest är ju fest iaf och nu ska jag bara ha roligt!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till premiären!!! Kör så det ryker framöver nu!

    SvaraRadera
  2. hade dom inte gösser? Det är bra för rösten råkar jag veta. Var inte ledsen och trött, jag ska ta hand om dig! Ha en go kväll! Eller ja.. Hoppas du hade en go kväll!

    SvaraRadera