lördag 31 januari 2009

Love is in the air...

... or so I hope, för nu ska jag strax göra mig i ordning för att åka på bröllop. Min kompis o f.d. arbetsgivare på Vaxholms Dansstudio, Stefan Wall, ska gifta sig med sin vackra Anna. Bröllopet hålls i Vaxholm, på Kastellet, och en grå och svinkall dag som denna blåser det nog en hel del där... blir väl ullshorts under klänningen... Robert ligger och sover i soffan, jag har varit och öppnat butiken på Götgatan och stannade där i en timme för att hjälpa dem inför lördagsruschen. Nyss har jag skrivit färdigt mitt bröllopstal och nu till the hard work; att lyckas trolla ett förkylt, likblekt och rödögt ansikte till någon slags pigg, leende och festfin grimas. Varför har jag inte anmält mig till the Swan långt i förväg? Då får man en totalrenovering i fejjan och till och med nya tänder på köpet... Nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar