söndag 11 januari 2009

Min bror - 22år!!!!





Idag fyller min älskade, älskade bror 22 år!!! Grattis Jakob! Du är sannerligen den bästa brorsa man kan ha. Dessutom är du jättelång, det är också bra att ha!
I förrgår kom vi hem från korta men underbara skiddagar i Funäsdalen. Jag har fortfarande träningsvärk. Fan, va roligt det är att åka! Vill åka skidor varje dag!
Igår började jag jobba igen. Och sen var det Vasastansrevyn med massa goa ALVare på kvällen. Jäkligt kul att träffa dem faktiskt. Nu har Daniel åkt igen. Efter en kort natt i Sthlm. Jag vill att vi ska va lediga tillsammans nån endaste dag... men det kanske kommer.
Känns som att det är såhär för de flesta kulturarbetande par... En dag där och en dag där... Eller? Har jag helt fel?

2 kommentarer:

  1. jorå, efter 11timmars sömn så mår jag lite bättre. Men prickjäklarna är kvar i halsen.:(

    Va härligt att åka skidor, låter underbart.

    & ja, så är det för kulturarbetare. Trist men sant.(om man inte jobbar tillsammans såklart & är lediga samtidigt;))

    SvaraRadera
  2. hehe, ja, nu kommer vi ju inte jobba ihop han och jag på ett ganska bra tag framöver iaf... Men men. I ain't bitter. Yet. Pröva bikarbonaten och se om du blir bättre. Pöss söta du.

    SvaraRadera