onsdag 28 januari 2009

Stolt som tuppen

Ok. Nu har jag varit grym. Duktig Josefin! Körde stenhårt på pumpen så mina armar och ben skakade i trappan hem från gymmet. Skönt. Handlade på väg hem OCH ringde ICA's kundtjänst för att reda ut var mitt ICA-kort har hamnat som jag ansökte om i Vimmerby i juni! Går fortfarande runt med ett tillfälligt kort men börjar bli sugen på de där bonuscheckarna som borde kommit för 5 månader sedan...

Utanför ICA träffade jag Malin Larsson! Den tjejen blir man minsann glad av! Tack Malin för energikicken! Som om inte detta var nog kom Yai-Li också förbi... Jag börjar misstänka att ICA Folkungagatan är ett nytt hett meeting place?!

Väl hemma dammsög jag hela lägenheten och vädrade alla mattor. Nu har jag gjort god fisk till middag, diskat, våttorkat golvet OCH bokat om namnet på biljetten till Paris. Fett dyrt men nu är det iaf gjort! Trots allt detta hann jag ändå se vem som åkte ut i Top Model! Hallelujah Praise the Lord! Nu kan jag lägga mig med ett ok samvete ändå!

3 kommentarer:

  1. Ja, eftersom Daniel jobbar blir det Jakob o kusin Ida istället. Hoppas på vila, solsken och vin! Kommer hem dagen innan dig!

    SvaraRadera
  2. Fina fina Jossan. Underbart att träffa dig en snabbis utanför ICA. Fick, som vanligt, massor av energi av dig! Vi ses snart igen, tycker jag! STOR KRAM!

    SvaraRadera