fredag 30 januari 2009

Fett och nattligt besök


Ni som känner mig vet att jag använder ordet "fett" något onormalt mycket. Det går nog till och med att utläsa i den här bloggen... och man behöver inte ens läsa så noga. Därför trodde jag att tv3s dokumentär, som visades ikväll, vände sig specifikt till mig; "Generation Fett"! Tyvärr handlade den inte ett dugg om dagens ungdomars (ja, jag vidhåller starkt att jag fortfarande är ungdom) slang, utan om obscent överviktiga i sydstaternas USA. Tyvärr kände jag efter några minuter att den här dokumentären faktiskt också vände sig specifikt till mig och jag fick snabbt på mig underställ och mjukisbyxor och gick en promenad i rask takt i 1 timme och 45 minuter. Hannah mötte upp på Ringvägen så vi kunde gå tillsammans. Vi tillhör ju faktiskt samma generation! Generation Fett!


Efter vansinnespromenaden har jag natttvättat och nattstädat lite eftersom jag var tvungen att hålla mig vaken till att min nattlige gäst skulle komma. Det gick bra och nu är han här. Världens bästa Robert. Jäkligt roligt att vi fått se så mycket av varann på sistone. Dock kan jag inte sova nu eftersom jag har ont i halsen. Och jag som ju ska jobba imorgon... Får se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar