söndag 25 januari 2009

4 am...

Ok. Det här har varit en deppig dag. Totalt jävla regnväder. Tårar som kom och gick i mitt labila tillstånd. Orkade inte ur sängen förrän 14.30. Nu har det dock firats födelsedag på Imperiet och väl hemma har min granne under mig råpartaj. Nu är klockan redan 4 på morgonen och jag har redan varit nere och knackat på (hans ringklocka funkar inte) i typ en kvart. Han hörde inte! Jag gillar ju att han har fest på ett sätt... då är jag inte den enda i huset som låter liksom, men 4 på morgonen vill man ändå kunna sova. Ska ju jobba imorgon. Bara för att mitt nya år inleddes med extrema menssmärtor (som nästan ledde till medvetslöshet) behöver väl inte hela 2009 bli fucked up? Snart är det jag som tågar ner till Karl Ösberg i bara nattskjortan! Om han ser läskig ut kan jag ju låtsas att jag vill låna socker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar