fredag 16 januari 2009

Tönt

Min kompis Josef brukar säga : "Jossan, du är en sån jävla tönt asså!"
Och idag är jag beredd att hålla med. Det är fredag kväll och jag sitter hemma och kollar på tv och äter saltgurka inrullad i Goudaost istället för middag... Väldigt flashigt må jag säga...Dessutom har jag tappat peppen helt och hållet inför Malmösökningen om en vecka. Nu sitter det i mitt eget huvud och jag kan helt enkelt inte bara släppa mina neggo-tankar. Blir sur på mig själv för att jag är så töntig men va fan gör man? Nu längtar jag efter mamma, min moster, lillan, emmelie o daniel, men egentligen kan jag bara peppa upp mig själv. Åååh, varför var inte min dröm att bli butikschef, eller dagisfröken eller hemmafru? Då skulle jag inte behöva den här ångesten!

1 kommentar:

  1. gullebulle dig!!Har inte kunnat läsa din blogg förens nu eftersom jag vart på båten. Du skulle ringt när du längtade så kunde jag peppat...Puss Emmelie

    SvaraRadera