torsdag 9 september 2010

Saknade, saknade ni!

Hej , hej. Jag, som inte har en iPhone och kan göra roliga grejer, som att swoppa faces eller fat bootha mina bilder, får istället leta upp såna här gamla hederliga grejer. Här är vi på grönan för några veckor sedan.

Det är så konstigt att vara hemma. På ett sätt känns det inte som om vi varit borta alls och ibland känns det inte som att vi hör hemma här. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade lite tillbaka till grekiska sallade, vespa-turerna till de olika stränderna, det turkosa Egeiska havet (åhhh havet), och de långa, många timmarna av bara läsande och lyssnande på podversionen av Sommar i P1.

Men nu är vi tillbaka! Jag börjar inte repa förrän på måndag igen då mina kollegor just nu är i Vänersborg och kör föreställning. Jag får helt enkelt repa själv här hemma eftersom jag har premiär på onsdag. Och nu ska vi ut på stan och leta något att sätta på sig på lördag då vi ska sjunga på en av mina bästa vänners bröllop. Alla kommer va så himla snygga känns det som och jag som älskar svarta och vita kläder får hitta på nåt nytt.

Ok, nu har jag skrivit ett långt spretigt inlägg. Det märks att jag har saknat detta. Och jag har saknat ER! Nu ska jag sätta mig in i hur ni har det igen! Can't wait!

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem kära du, är du laddad inför repstarten nu gissar jag? saknar dig redan fast vi sågs så nyss! puss

    SvaraRadera
  2. ååååh JAAAG SAAAKNAR DIIIIIIIIIG din lilla bajskorv!!!!!! ringer dig senare, måste höra din röst känner jag.
    pettsonfindusbilden äger för övrigt. my god.
    bra att ni haft en soft semester, jag är kanske 70% jätteglad för er skull och 30% avundsjuk. men jag har roligt i göteborg och grubblar genus ca 23h om dygnet, annars hade det legat på 10% glad 90% avundsjuk.

    SvaraRadera