måndag 27 september 2010

Saknad


Herregud vilka duktiga arbetare vi är nu. Vi satte igång halv nio, hade en premiär som inte riktigt var så bra som vi kanske kunnat önska...och har sedan repat till kl åtta på kvällen. Nu ska vi trötta och hungriga äta en välförtjänt middag. Det känns att det är andra veckan på turné nu. Även om vi har väldigt roligt är vi lite trötta och alla längtar efter nära och kära. Och jag längtar efter en dator också så att jag kan få läsa era bloggar också (ni som har sådana alltså)! Åh, vad jag saknar er nu allihop!

1 kommentar:

  1. MMMMMMMJAU!
    saknarej, systeryster!
    Har tänkt massa på eran föreställning sen jag såg den, den lämnade ett fett impact på mig, jag tycker ni var grymma och ni är fan modiga o tar upp viktiga saker. hälsa ditt entourage (för du är ju alltid sjärnan i mina ögon)!
    men också så vill jag faktiskt ha lite busofnisstid med dig, tycker så HIMLA mkt om dig ju *slår lite förebrående*.
    Vi ses på din föllsedag!
    kärleken

    SvaraRadera