onsdag 15 september 2010

Bilder från semestern

Det började med en blekfis i en soffa hemma på Sööööder.
Och sen var vi plötsligt två blekfisar på en ljuvlig stenstrand vid Egeiska havet.

Eller i havet...

Blekfisarna hyrde vespa och var mycket snygga i sina vespa-outfits.

Med vespan tog vi oss till den ena underbara stranden efter den andra.



En av gatorna ner till hamnen.


På väg till middag.


Mycket strandhäng blev det. Här är vår favorit. Kerveli.

Några bikinibyten hann man med också.





Robert byggde ett suveränt stenslott.


Detta åt jag till lunch VARJE dag. Ibland tillsammans med taramosalata och bröd. Yummie!

Morgonpromenad


Lite svettig på promenaden...

Solnedgång från takterrassen.

Världens snyggaste och vackraste karl!



Hamnen på kvällen.

En dag var vi på en livsfarlig utflykt. Efter en 1,5 timmes vespatur, klättring uppför ett stup och lite vadande började några fiskar käka på min fot...

Det kanske inte syns hur brant det är... men det här är vägen ner från stupet...

Det är viktigt att smörja in sig.


Jag kan inte sluta skratta när jag ser den här tant-gympa-bilden... Jag tyckte själv att jag var skitcool som kastade sten låååångt ut i havet... Stentuff... Verkligen....

Takterrassen.



Mmmmm-hhhmmmmm, he sure is on the hot tamale-train that Robert.

Och sen var man plötsligt tillbaka i soffan igen... Inte riktigt lika blek dock.

Vi hade en ljuvlig resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar